
De opzet om Kortebaandraverijen.nl dé website van de verenigingen en stichtingen te laten zijn, krijgt steeds meer vorm. Het eerste promotieplan in 2012 kreeg geen akkoord, waarna Hilgersom Tekstproducties besloot om de website volledig in eigen beheer te starten. Vanaf februari zoekt het bedrijf opnieuw contact met de verenigingen en stichtingen. De website vormt nu de basis van een compleet promotiepakket.
De kortebanen vroeg in het seizoen hebben inmiddels het plan ontvangen en een aantal is akkoord. Dit betekent dat zij tijdens het seizoen op nog meer aandacht op de website kunnen rekenen en een hogere attentiewaarde voor hun sponsoren kunnen realiseren. Tevens schrijft Hilgersom Tekstproducties voor hen persberichten (inclusief een koersverslag met uitslag direct na de koers) om de sport meer in de (regionale) media te krijgen. Ook krijgt elke deelnemende vereniging of stichting een voorbeschouwing die bij het programmaboekje wordt verspreid en een aankondiging op de homepage.
Bescheiden
De organisaties die in 2013 niet meedoen, krijgen een meer bescheiden rol op de website. Uiteraard is voor elke kortebaan wel het deelnemersveld (direct na het bekendmaken van de loting), een voorbeschouwing met tips te vinden en na afloop het ritverloop met een kort koersverslag. Koersvideo’s worden alleen getoond van de deelnemende organisaties.
Ook de populaire tipcompetitie ondergaat in het nieuwe jaar een verandering. Het is alleen mogelijk om als ‘Vriend van de Kortebaan’ deel te nemen. De kosten hiervoor bedragen 10 euro per jaar. Registreren kan hier.
Ben je een echte kortebaankenner of houd je van een gokje? Doe dan mee met de TipCompetitie!
Voor € 15,- per jaar houd je Kortebaandraverijen.nl online en krijg je meerdere extra's.